Tegnap egyszerűen olyan fáradt voltam mire hazaértem, hogy mozdulni alig bírtam, ráadásul még a migrén is rámjött, persze a csajoknál nincs gyógyszer, úyhogy a szemem is alig bírtam nyitva tartani a fájdalomtól...hatkor értem haza, utána még elugrottam a tecsóba mappákért, megleptem magam egy fülcsivel is, gondoltam ezután kijár...de már olyan 11 körül aludhattam...
 Nos, a tegnapi nap egy nyolc órakor kezdődő zenetörivel indult. Érdekesen magyaráz a tanár, sokat kell jegyzetelni, nem egy nagy vaszisztdasz. De két óra hossza. Ezután szolfézs. 10-12ig. Hálistennek a tanár miután felmérte mennyit tudunk - a nagytöbbség velem egyetemben a béka segge alatti szolfézstudással rendelkezik - elmondta milyen könyveket kell beszerezni és utunkra bocsájtott bennünket. Így lett egy óra szabadidőnk, mialatt elviharzottunk a Kodályba (könyves cd, lp és mindenes ami zene bolt) én megvettem szerényen 2 db könyvet, lilla az egészet felvásárolta és simán otthagyott egy ropit. (10e). jó mi?...ezután jöhetett 12-14ig a zeneelmélet. Már látom ez lesz a vesztem, bemutatkozás után bele is vágtunk a közepe helyett szerencsére az elejébe, de annyi anyagot vettünk, plusz annyi házit kaptunk hogy szinte görnyedt háttal jöttünk ki a teremből. Íratott velünk felmérőt is, de nem jegyre, csak hogy lássa mi a szitu. Amúgy kedves, türelmes nő, csak én vagyok a béna és emiatt lehet rettegni rendesen. Mint azt ma megtudtuk, jövő hétfőn dolgozat a tegnapi anyagból. cukker...(7)
Szolfézs után felszabadultabban jelentkeztünk zsuzsánna tanárnőnél vezénylésgyakorlat céljából. Innentől a nap már tökjól telt, de azért csak telt...vezgyakon vezényeltünk - meglepő - meg énekeltünk is, nagyon szimpi a tanárnő. Ő tartotta a negyed ötkor kezdődő karének órát is ami szimpla énekkar. Eközött a kettő között volt egy óra szünetünk. Az énekkar nagyon fasza volt, úgy kezdtük hogy fel kellett állni, fejkörzés, bemelegítés picit, aztán csak azt mondta: "Jobbra át!" mondom ha most elkezd futtatni itt helyben kiröhögöm. Meglepetésemre a következőképp folytatódott a mondat: "És most tessék megmasszírozni az előttünk lávő vállát!" ÁÁÁÁÁ:D esküszöm, ennél jobb énekkarom még nemigen volt:D és aztán "Hátra arc!" és megint az előttünk lévőt kellett masszírozni:D végül hatkor szabadultunk el, de mire hazaértem totálkáros lettem...

A mai nap laza, 9-11ig kargyakorlat, ami azt jelenti, hogy a másod- és haramadévesek vezényelnek. Nagyon szigorú a tanár, de jófej a maga érdekes módján. Beénekléshez önként jelentkezőt kért (hálistennek első évfolyam kizárva). Egyébként a tanulók maguk készülnek az anyagukból, osztanak ki kottát és mindegy hányan ismerik vagy inkább nem ismerik, kb kétszer elénekeljük és utána MEHET AHOGY A KOTTÁBAN VAN. Ha nem tudnék így blattolni akkor nagy szarban lennék...:D De nagyon jó kis darabot kezdtünk el, szuperül is szól a kórus úgyhogy...ha nekem kell majd szerepelni tuti utálni fogom, de hátha nem:)  Ezek után volt egy tájékoztató ahol MINDENT elmondtak - épp itt volt az ideje - aztán volt csomó időnk, nekem negyed 2-ig, úgyhogy egy órára beültem gyakorolni, legalább a Tra-Pa-t (transzponálás és partitúraolvasás)...sajna túl kevés időre mentem, mert utána volt egy háromnegyed órám, a többiek sehol úgyhogy lézengtem. Negyed kettőkor énekóra, cuki a nő, légzéstechnikát gyakoroltunk, hát lesz melóm azzal is...aztán most nemrég hazajöttem...felüdülés:D
Az előbb taliztam apával, ideadodd 12e-t mert ennyivel még lógott úgyh mostmár van lé is:D de kb az egészet könyvekre kell költenem...

Nincs semmi ezen kívül, kicsit fáradt vagyok de semmi extra. Majd még írok:)

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetem-begyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr331368760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása