A nagy eredmények után

Szerző: gwen on 2009.07.27. 16:32

Jönnek az sms-ek: diákhitel, tisztelt hallgatónk, stb...Kezdődik a dömping: albérlet, koli, lakótárs, bérletek, írószerek, cuccok...ajjaj...Ha minden igaz, megvan az albérlet, egy volt osztálytársammal fogok együtt lakni, nagyon jónak ígérkezik, Buda. Van hely egy harmadik személynek, és nagyon lobbizok hogy a drága párom lehessen az, de egy másik volt osztálytársunknak van fenntartva a hely, aki pótfelvételizik, és csak augusztus huszonakárhanyadikán derül ki, felvették-e...hihetetlen...mindig beüt valami...Majd lesz valami, remélem minden jól alakul majd.

De a beköltözésig még rennngeteg rengeteg időnk van. Addig még saját cuccokat is be kell szerezni. Hajszárító, tisztálkodószerek, saját ruhák, főleg ha jön a hideg majd ősszel...huh nem lesz egyszerű...fel kel majd vennem a diákhitelt, már megigényeltem az otp számlát,...tudom, tudom, a diákhitel a legnagyobb átbaszás a világon, de ez van, aki csóró még szenvedhet is. Pedig csak az albérlet kifizetéséhez kell, de muszáj lesz ahhoz is. Nem baj, nem én leszek az egyetlen.

Apámék Pesten laknak, de kijelentették, hogy ha nem költözöm oda, akkor máshogy nem tudnak támogatni...köszike:D Kedves, nem? Hogy költözhetnék oda, csöbörből vödörbe, egy 6 és fél és egy 3 és fél éves gyerkőc mellé? ISTEN ŐRIZZ. Most ez az albérlet elég kedvező áron lesz úgyhogy ennyi belefér a függetlenedésembe...persze biztos hogy először nagyon magányosnak fogom érezni magam anyuci szoknyája nélkül...de majd belejövök:) Lehet hogy ott lesz ugye a pasim is, az már több, mint a semmi.

Mostmár biztos, hogy eltés leszek:) Sms érkezett, miszerint látogassam meg a www.felvettek.elte.hu oldalt...:) már megnéztem párszor:) Nem nagyon tudnak nekem újat mondani:P

Beszéltem az egyik barátommal, aki most lesz harmadéves ugyanezen a szakon, megkérdeztem, milyen az első félév. Nem tudta elvenni a kedvem:) Az alap zenei órák mellett fel kell majd vennem a filozófiatörténetet, meg majd később a számtechet, de az jó, nem fogok belehalni. Sőt, ismerem magam, ha csak erre, a zenére kell majd koncentrálnom, sokat fogok vele foglalkozni és menni fog. Hiszen erre vártam már mióta! Nincs több matek, biosz, kémia, társadalomismeret, hanem csak az, amit szeretek! Persze tuti hogy véres verejtékkel fogom kitaposni az utamat pl. zongorából, de annyi baj legyen. Nagyon várom.

Gólyatábor...hááát vacillálok, hogy menjek-ne menjek...majd kiderül még, akkor költözünk meg minden úgyhogy lehet kihagyom. Sok nem múlik rajta. Amitől fosok, az az órafelvétel...hogy időben tudjam kifogni a jó helyeket.

Visszatérve az albérletre - kicsit csapongok, de annyi minden kavarog a fejemben -, az az egy a probléma, hogy nincs berendezve, de ezen se múlik semmi, van nekem annyi cuccom, hogy otthonossá tudom tenni. Ágyam van, íróasztalom van, tükröm van (elvégre csaj vagyok:D) polcom van, laptopom van...:) nem lesz ott gáz. Csak érthető, hogy kicsit izgul az ember...hát még mi lesz ha odakerülök!...

Na jólvan, ha fejlemény van, akkor jelentkezem.:)

Címkék: albérlet
szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetem-begyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr11271686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása