Tömeg, szerevezkedés, wáááá!!

Szerző: gwen on 2009.09.05. 12:33

Tegnap volt az óraegyeztetés, de nem volt már energiám írni este...Kezdődött úgy a nap, hogy szép komótosan felkeltem, megkávéztam, fürödtem, hajat mostam, megcsináltam a hajam, megreggeliztem, sminkeltem és elindultam az egyetemre. Beértem, már ott voltak páran, a csoporttársaim épp ismerkedtek. Bemutatkoztunk, beszélgettünk, aztán egy felsőbbéves ismerősöm megmutatta, hová van kiírva, hogy kihez vagyok beosztva és az órarendet is leírtam. Ezekután visszamentem a többiekhez és eligazítottam őket, hát jó nehezen sikerült...12-kor kinyíltak a Kodály terem ajtajai és mindenki beözönlött. A tanárok tök civilben elhelyezkedtek, a diákok pedig köréjük gyűltek, úgyhogy kb azt se tudtam hogy ki hol van és hova kell menni. Mire az egyik tanárt megtaláltam és leegyeztettem az órát, a másiknál már be volt telve az összes időpont, kivéve a reggel fél 8as...fejemet a guillotinba hajtva odaírtam magam de hálistennek visszahívtak, hogy nem jó, mert egy minorosnak kell az az időpont, úgyhogy legyen csütörtök... szuper:)

Az órarendem így néz ki:

 

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

 8:00

Zenetöri – zenekultúra 6.

 

 

 

 

 

 

 8:30

 

 

 

8:30-10:00
D nagyelóadó
BBN-AME-121 Angolszász politikai kultúra

 9:00

Kargyakorlat

 

 

9:45

Zongora

 

 9:30

 

10:00

Szolfézs 1.

13.

 

10:00-11:30
Gólyavár A
BBN-FLN-101/kl Bevezetés a nyelvtudományba

 

10:30

 

 

11:00

 

 

 

11:30

 

 

 

 

12:00

 

Zeneelmélet 4.

 

 

 

 

 

 

Elóadói gyak.

 

 

12:30

 

 

 

13:00

13:15

Ének

 

 

13:30

 

13:30-15:00
MUK 6-8. III. em. 309. 2. sz. tanterem
BBN-XIN-101/M Informatika bölcsészeknek (általános)

14:00

Vezgyak. 1/B

 

 

 

 

14:30

 

 

 

15:00

 

 

 

 

 

15:30

 

 

 

 

 

16:00

16:15 Karének

 

 

16:00-17:30
Gólyavár "A"
BBN-FLI-101/a Az irodalomtudomány alapjai

 

 

16:30

 

 

 

17:00

 

 

 

 

17:30

 

 

 

 

 


A szerdai irodalomtudomány ütközik a karénekkel, még nem tudom mit fogok vele kezdeni...

Volt egyébként meghallgatás is a női karba, meg szólambeosztás. Szorpánba kerültem, a tanárnő pedig egy tündér...:) Szeretni fogom.

Ezalatt a két óra alatt úgy elfáradtam, hogy totál kiütöttem magam...hazajöttem vonattal, itthon pedig anyu várt rám:) Tisztára mintha egy hétig lettem volna oda...:) Hétfőn pedig kezdődik a hullámvasút, remélem menni fog.

Az albérletbe feljön mindenki vasárnap úgyhogy majd ismerkedés lesz este:) Addigis pihenek.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetem-begyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr1001361746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása