Lassan a tűz közelébe kerülünk

Szerző: gwen on 2009.09.01. 12:24

Nos, hát íme, az utolsó hét napjait tapossuk. Átvettem a kulcsokat, csütörtökön, azaz holnapután költözöm. Nagy nehezen megszületett az egyéni óraegyeztetés időpontja, péntek dél. Hurrá, ezaz, tök feleslegesen mentem be tegnap az egyetemre kérdezősködni. Na nembaj, így a tökéletes.

Már a bérletemet is megvettem, megtettem tegnap a metróutamat az egyetemtől hazáig és vissza:) Nem egy nagy vaszisztdasz. Mondjuk az biztos, hogy az első hónapban úgy el leszek veszve a nagyvárosban, hogy rettenet. Már az egyetemen is úgy néztünk ki mint a tipikus gólyák. Mindenki rohan, lépcsőn le, lépcsőn fel, mi meg ott állunk a tábla előtt és tátott szájjal próbálunk rajta eligazodni.

Már elég izgatott vagyok, hétfőtől kezdünk, kedden lesz egy tájékoztató nap, amiről már lehet írtam, na most pontosabb leírást kaptunk: 10-től alapszakos, 12-től mesterszakos tájékoztató. Az e-mailben, amit kaptunk, szerepelt az összes "csoporttársunk", viszont leelenőriztem ETRben és kb 4-5 ember van beregisztrálva. Ebből egy fiú ;-) - csak azért a kacsintó fej, mert nem hittem volna hogy lesz hímnemű...

Csak remélni tudom hogy nem fogom beégetni magam pénteken...Na, ezek mennek, meg a félszem, meg a faláb, legközelebb az albérletből jelentkezem.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetem-begyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr871352700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása