Elkezdődött...

Szerző: gwen on 2009.08.25. 16:56

Na, sikerült, megvolt a beiratkozás. Haladok szép sorjában, hogy értelmes legyen.

Nos, már másfél órával a kezdés előtt ott voltam, mert úgy tudtam felmenni. 11-kor kezdődött, de kiderült, hogy az eredeti bizonyítványok másolatát is le kell adni, mégpedig olyan másolatot, amit ot helyben csináltak és írtak alá piros tollal, így lesz hivatalos fénymásolat. Ezt persze mindenki az utolsó pillanatban tudta meg. Nos, a terem a 4. emeleten volt, úgyhogy a kifulladás határán érkeztem meg. Mikor az ajtó elé kerültem, közölték, hogy a személyimet adjam oda. A következő történt: egyik kezemben a táskám, és egy szatyor amiben hoztam amit kellett, a másikban a mappám és a fénymásolatok, illetve a gólya-csomag, amit egy pillanattal azelőtt nyomtak a kezembe. Nos, a személyim a mappában volt, én pedig hoztam a formám: mindent elszórtam amit csak lehetséges és persze nem egyszerre, hanem amint felvettem valamit, leesett mégvalami. Nagy nehezen odaadtam, majd beengedtek, ahol is a nevemet és a szakomat kellett bemondanom, és a kezembe nyomtak mégegy nagy borítékot, majd intettek hogy üljek le. Voltunk vagy 70-en, egy nagy előadóban.

Miután helyet foglaltunk, elmondták mit kell majd csinálni, és köszöntöttek. Ezután következett az adminisztráció procedúrája. Index aláírás, fényképragasztás, nyilatkozatok...Ez volt vagy háromnegyed óra szerintem, bár az időt nem néztem. Ezután csomót beszéltek a kreditrendszerről és a hallgatói jogviszony elvesztéséről (amelynek renngeteg módja van), majd elmondtak pár infót a kezdésről. Sajnos a beszélő nem beszélt túl hangosan, és a forgalom zaja is behallatszott - plusz! egy olyan pasi ült mellettem, aki a legfontosabb pillanatban ("Kérem hagyják abba a zúgolódást, most nagyon oda kell figyelni") elkezdett TELEFONÁLNI...és nem suttogva. Azt hittem felrobbanok. Na mindegy, mire mindennek a végére értünk, a tömeg megindult leadni a gólya kérdőívet és a többi papírkát amit ki kellett tölteni, aztán a borítékunkat is leadtuk és kiszabadultunk, másfél óra után. Lefelé menet az egyik csoporttársammal megbeszéltük hogy alig lehetett érteni valamit és a minor-dologról fogalmunk sincs, aztán leérve elbúcsúztunk.

A gólya csomagot egyébként megosztom veletek, mert az ELTE igazán felkészít:

  • Uniós infók
  • fogkrémreklám
  • tisztasági betét
  • otp reklám
  • T-mobile reklám
  • tampon
  • óvszer
  • gyantacsík
  • fogamzásgátló reklám (mágneses könyvjelzővel)
  • menzesznaptár
  • kontaktlencse reklám
  • fogkrém
  • csoki (csak a papírja van már meg, bocs)
  • + ami nem látszik mert elfogyott a beiratkozás alatt: fél literes zöldtea, picike mogyoró

 Sajnos a fényképet nem tudom feltenni rendesen, bocsi...

Persze fiúknak-lányoknak külön csomag volt, bár nem tudom miket rakhattak a fiúkéba, ha a mienk tele volt ilyenekkel...:D De ez tiszta jó, az óvszeren akkorát röhögtem:D

Na, miután hazaértem, kaptam is e-mailt a csajtól akit megismertem, hogy felvette az óráit, de a minorokkal bajban van, és egyebek. Felmentem én is az ETR-re, felvettem az órákat, viszont most is éppen idegbajban vagyok a minorok miatt. Már kapisgálom mit kéne meg hogy, de fórumon rá akarok kérdezni, de erre a rendszer összeomlott, próbálkozzak később. Úgyhogy ezek vannak, még szórakozhatok egy darabig a kurzusfelvétellel.

Szept. 8-án lesz amúgy egy rendezvény ahol a tanárokkal beszélhetünk a félév menetéről és hasonlók. Nemsoká jelentkezem.:)

 

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetem-begyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr381337620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása