Nem megy az olyan könnyen...

Szerző: gwen on 2009.08.02. 17:22

Természetesen, most is beigazolódott, hogy ami túl szép, hogy igaz legyen, az az is...az albérlet tök nagy szívás lett volna, 2 szobás lakás, ketten lennénk, 20 ezret kellett volna havonta fizetni, ami jó, de ellenben egy szobában kellett volna laknunk, nem bútorozhattuk volna be, dobozokból meg zsákokból kellett volna öltözködni, és be se lettem volna jelentve...úgyhogy ez ugrott, sajnos... Még aznap felmentem fórumra és találtam is egy hirdetést, holnap, azaz hétfőn megyek fel megnézni. Közel van az egyetemhez és 3 lány mellé mennék, akik már tapasztaltak a felsőoktatás területén. Csak már izgulok hogy legyen már meg a helyem. Az amúgy fix 30e havonta és minden van...nagyon jónak tűnik, de majd holnap kiderül. Ha kicsit is tetszik, rárabolok.

Ezen kívül nincs semmi, megjártuk a Balatont a párommal, a visszaút szörnyű volt, végig állni kellett a vonaton, 4 óra hosszat...ezzel kifújt idénre a balcsi:)

Elég ramaty a helyzet, apám azzal izél hogy minek megyek albérletbe, ha ilyen szarul állunk ahogy, de mondta neki anyu, hogy az én életem, én fogom visszafizetni a hitelt, bla bla...csak hát nem jó hogy emiatt megy a civakodás...

Na, csak mivel fejlemény van, ezért gondoltam írok. Holnap jelentkezem, hogy meg van-e a fix helyem végre, vagy nem.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetem-begyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr401283467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása