A kezdet II.

Szerző: gwen on 2009.07.24. 13:33

Késve bár, de törve nem, jelentem hogy szeptembertől az ELTE - BTK hallgatója leszek!!

Még most sem hiszem el...Tegnap a városunk főterén lézengtünk egy szál PDA-val, és szenvedtünk hogy feécsatlakozzunk valahová, amikor a barátom anyukája telefonált, hogy gratulál mindkettőnknek:) Őt egyébként a zeneakadémiára vették fel.

Egyszerűen képtelenségnek hangzik. Ez eddig elérhetetlen volt számomra, hogy AZ egyetemen tanulhassak...most pedig itt vagyok a kapujában.

Sajos sokaknak nem őgy sikerült, ahogy szerették volna. Nagyon sokat emeltek a ponthatárokon idén, mivel 30 ezerrel többen jelentkeztek. Sok barátomat, osztálytársamat sehová sem vették fel, ezért eléggé el vannak kettyenve...De mindnek van terve, senki sem fog "hereverézni".

Eddig úgy volt, hogy egyik barátnőmmel és az ő egyik ismerősével megyek majd egy albérletbe, ami azért lett volna jó, mert nagyon olcsó. De nem vették fel, így egy OKJ-s képzésre jár majd, ami ad kolit, plusz egy másik egyetem előkészítőjére is járni fog, ami 100 ezer, így nem mehet albiba. Meg vagyok lőve. Még van egy esély, egy másik osztálytársam is pestre megy, mondta hogy mehetnék hozzá és elég olcsó is lenne...Csak nem tudtam elérni, mivel - mint a rögzítőből megtudtam -a Balatonon vannak a barátjával. De ha ő se jön össze, akkor nem tudom mit csinálok...betársulok...

Az az igazság, hogy összeköltözhetnék a barátommal is, de...:s nem tudom erre felkészültem-e már...majd meglátjuk:)

Egyelőre marad a boldogság, az öröm és az izgalom.:)

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetem-begyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr911265553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása