Holtidő, uborkaszezon

Szerző: gwen on 2009.08.10. 16:43

Na, most annak van itt az ideje, hogy várjunk...az ember tele van energiával, zúzna befelé az egyetemre, hogy minél hamarabb belevethesse magát az egyetemi életbe - legalábbis remélem nem csak én vagyok így... Még több, mint 2 hét a beiratkozásig, az utána lévő kis időt már kihúzzuk, mert a beiratkozáson megismerkedünk a csoporttársakkal, msncím-csere, bla bla, az már nem lesz olyan nehéz. De ez a várakozás, hát szörnyű...nekem mindenesetre az.

Ha mondjuk belegondolok, van ám mit intézni:) Igazolványképet kell csinálni minél előbb, aztán fel kell majd mennem Pestre, hogy elmenjek a Questura-ba diákot igényelni - mivel az Oktatási Hivatalnak valamiért nem jött be az a verzió, amit a jelentkezéssel együtt küldtem el, aztán júli 9-éig már nem érdekelt, gondoltam majd elintézem most, a holtidőben. Meg aztán, a beiratkozás után pedig az ismerkedés mellett vár rám még a költözés. Biztos nagyon egyedül fogom érezni magam az első hetekben. Szerencsés vagyok hogy a párom is a városban lesz:) Ő majd segít.

Alig várom már, hogy véget érjen az uborkaszezon, most nem lehet magunkkal mit kezdeni, semmi nincs sehol, csak úgy vagyunk. Jöjjön már az ősz, a kicsit hidegebb idő, amikor már lehet jobban felöltözködni, amikor kezdődik a régi kerékvágás - ami egyben az új is:)

Nem tudom, mikor jelentkezem újból, amíg nincs semmi infó és csak a babérjaimon ülök nem írok hülye sódert feleslegesen. Bár ez is az volt...^^

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://egyetem-begyetem.blog.hu/api/trackback/id/tr831300754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása